måndag 29 oktober 2012

Hm... lite bättre men koma fortfarande

Piggar upp mig genom att titta på de här fina armbanden medan jag njuter av koman ;-). Snacka om återvinning! Det är Länsmuseet i Västerås som ställer ut så fint och bra ända till mitten av januari, men missa inte bloggen om 356 grejer att slöjda. Varje dag året runt ser det ut som, tror jag tipsat om den tidigare. Nån dag måste jag i alla fall göra mig ett plastpåsearmband... jag börjar där åtminstone, när jag inte är så här vråltrött...

Lindorna åkte av av sig självt redan igår kväll, Tomas fick lida på och sätta fleecestrumpor, men sen satt de tills nästa gäng syrror kom idag mitt på dagen och hjälpte mig. Det är ett problem att benen krymper = blir bättre såklart, eftersom lindningen blir så lös. Ett kärt problem förstås. I morgon ska Tomas vara ledig och vi ska fixa lite för kalaset. Det blir väl mest jag som gör det i fantasin. I verkligheten sköts det av min man ;-).

Imorgon kommer lite folk hit, hemtjänst och sjuksköterskor. Snart lite ordning på mig igen. Tycker nog att jag känner mig lite mer OK igen nu. Mer ork men tja... nån jätteork syns inte till direkt.

Inga kommentarer: