onsdag 17 oktober 2012

Säng!

Igår kom äntligen madrassen hit till min lilla lyxiga säng, så nu har jag en höj- och sänkbar säng MED avlastningsmadrass och slipper sova på soffan. Inte så dumt efter ett tag faktiskt. 

Om jag var trött förut var det ingeting mot igår. Doktorn dubblade mitt morfinplåster, inte för att jag har mer ont, utan för att jag ska slippa ta både plåster och tabletter. Det ledde till en viss... eh... dåsighet... fast det fattade ju inte jag. Att det hängde ihop alltså. Vi får se om det finns hjälp för mina svullna fötter också. Ev lite lindning och vätskedrivande. Fötterna blev massor bättre när jag låg bra i sängen! Höft och stadigt gjorde absolut en hel del! Jag insåg här om dagen att fötterna faktiskt är så svällda så de spricker och vätskar. Fräscht. Inte. Eller gjorde, idag var det mycket torrare efter en hel natts högläge i skönsängen. När fötterna är svullna blir det svårare att gå och jag blir mer instabil... vi får hoppas det snart funkar! Helst reda imorgon :-).


Inga kommentarer: