lördag 27 oktober 2012

Sorgligt....


Nås av en trist "nyhet" att en nätkompis man avlidit hastigt och oväntat av en hjärtattack och alldeles för ung. Det är alldeles för svårt att ta in, jag kan verkligen inte göra det. Fler barn som aldrig får lära känna  sina föräldrar. Det är så orättvist. Idag har Tomas och Nike varit i Nyköping och köpt födelsedagspresent till mig samt kollat in "Modig". Under tiden låg jag här hemma på soffan och sov gott. Det behövde jag hur som helst och jag lär behövs mer sömn!

Ett gammalt kort hittade jag också, sötisarna. Dags att fira födelsedag här hemma igen i veckan, två hela stycken! Vi ska försöka hålla det till ett minimum men mysigt och kul ändå! För Nike är det viktigt och ärligt talat ser jag också fram emot det en hel del. Det är lite speciellt att fylla på samma dag som sitt barn.

I förmiddags var ASIH här. Det verkar vara lite rörigt med vem som riktigt ansvarar för vad men så är det väl vid all vårdverksamhet, ibland rör det till sig. Tror inte någon var medvetet sur, men kanske stressad. Nu ordnade det sig ju i alla fall, men de kommer och tittar till mig i morgon också. Tur det eftersom förbandet släppte redan i eftermiddags. Nu sitter det hyfsat på i alla fall. Oj, bara att skriva det här har tagit en evighet, men det gick ju :-). Bilden gammal som sagt, från förra sommaren.

Själv har jag drabbats av stora familjefebern, saknar er alla! Droppen var nog mannen som dog igår. Jag älskar er!

Inga kommentarer: